A székhelyszolgáltatás, mint személyi titkárnő


A székhelyszolgáltatás valóban személyi titkárnőként funkcionál, ha jobban belegondolunk ugyanis pontosan azzal foglalkoznak egy ilyen irodában, mint amivel a beosztottunk foglalkozna, ha lenne keretünk, és helyünk alkalmazni egyet. A székhelyszolgáltatás munkatársai fogadják a cég hivatalos postai küldeményeit, és rendszerezik, tárolják azokat, pedáns rendben, átlátható, visszakövethető módon. Emellett természetesen szükség esetén továbbítják azokat a cég könyvelőjének e-mailben, szkennelve.

A székhelyszolgáltató révén szert tehetünk cégünk számára egy impozáns belvárosi címre is akár, anélkül, hogy nekünk be kellene járnunk oda. A szolgáltató vállalja, hogy minden nap tájékoztat minket arról, hogy milyen levélküldeményeink érkeztek.

Ami pedig még sok mindenkinek nagy gondot jelent: az a pontosság. Erre sem lesz gondja annak, aki a székhelyszolgáltatás mellett dönt, ugyanis a szolgáltató minden levelet eljuttat a megbízó könyvelőjének, ügyvédjének.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük