Google Adwords


Amikor első alkalommal kezdtem használni a Google Adwords hirdetéseket, először az alap beállításokat használtam és bár jöttek érdeklődők, de elég sokba került a hirdetés. Ahogy elkezdtem beleásni magamat a beállítási lehetőségekbe, rájöttem, hogy számtalan finomítási, célzási lehetőség van a Google Adwords fiókban, amelyeknek a használatával eredményesebbé, költséghatékonyabbá tehetőek a Google Adwords kampányok.A Google Adwords beállításai között találunk területi célzásokat, demográfiai célzást, kulcsszóbeállítási módokat, dinamikus hirdetési lehetőségeket és még sok más eszközt, amelyek jobbá, eredményesebbé tehetik a kampányt. A Google Ads egy hihetetlenül összetett rendszer, amelynek a megismerése rengeteg időmet vette igénybe, de megérte, mert összehasonlíthatatlanul több ügyfelet hozott jó beállításokkal, mint az alapbeállításokkal. Azonban mire végre sikerült kitapasztalnom a rendszert, a Google fejlesztői csapata teljesen lecserélte a felhasználói felületet, így tanulhattam újra. A vállalkozás vezetése mellett ez már nem kis kihívást jelentett, így úgy döntöttem, hogy jobban járok, ha egy ilyen ügynökségre bízom a Google Ads kampányainkat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük