Mik azok a virtuális irodák?


Sokan találkoznak a különböző hirdetésekkel mint; székhelyszolgáltatás Budapest vagy virtuális iroda szolgáltatást ajánló reklámokkal. De mire is jók ezek valójában? Ugyebár amikor egy cég elindul feltétlenül szüksége van egy székhelyre még akkor is ha ezt mondjuk a tevékenysége nem is indokolja, ezt törvény írja elő. Sokan úgy oldják meg az így előállt helyzetet, hogy a saját otthonukba jelentik be a vállalkozásukat, ami nem valami jó megoldás hiszen nem tudunk folyamatosan otthon lenni, akármilyen levélre vagy megkeresésre azonnal reagálni, azokat átvenni és rendszerezni.  Sokkal jobban tennék ha szétnéznének a székhelyszolgáltatás Budapest (pl itt) hirdetések között és rendesen megoldanák a problémát, vagyis virtuális irodába „költöznének”.  Ezek az a lényege, hogy a szolgáltató cég irodájába lesz bejegyezve a maga cége is a cégtábla kikerül és a székhelyszolgáltató bizonyos adminisztratív teendőket átvállal. Ilyen például a levelek rendezése, ami megoldás a fent felvázolt problémára is. Érdemes az ilyen szolgáltatásokat átböngészni majd kiválasztani egy nekünk megfelelőt hiszen ez sokat segíthet a későbbiekben a cég működésénél is. Vágjunk bele a virtuális irodás életbe bátran.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük