Ratchet & Clank


Ratchet & Clank története szerint a  szerelőként dolgozó Ratchet és a hadiipari melléktermékként létrejövő Clank hamar egymásra találnak, és mikor lendületből megmentenek egy bolygót, teljesül a szőrös lombax régi álma: csatlakozhat a Galaxis védelmezői csapathoz, akik, nos, a galaxis állandó megmentésével vannak elfoglalva. Erre most különösen szükség van, hisz a gonosz Drek sereget épít, és egy jókora adag bolygó lerohanásával jelzi, igényt tart az űr egy jelentős szeletére. A Qwark kapitány által vezetett, rendkívül hősiesnek tűnő galeri természetesen egyszerű tervet eszel ki az ellentámadásra, és végül, ahogy megszoktuk, Ratchetékre hárul a fő feladat végrehajtása. Aki 2002-ben már követte a fura páros kalandjait, annak a történet gerince, no meg a felkeresendő bolygók jó része ismerős lesz, bár a PS4-re költözés hatása  nyilvánvaló. Az új Ratchet ugyanis elképesztően jól néz ki, a durva élsimítás, a nagyszerű textúrák és az igen finom animációk hatására azt mondhatjuk, hogy itt-ott közel van az animációs filmhez. Minden bolygó (ezek lényegében a pályák) eltérő világot tár elénk, van itt minden a zsúfolt sci-fi nagyvárostól a nyugodt trópusi tengerpartig. Általában mindenütt dúl a blargok elleni háború, így landolás után igen hamar előkerülnek a fegyverek. A játék összes égében nagyon élvezetes és akiknek az egész videojátékos világ új még azok is élvezni fogják.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.